onsdag 26 december 2007

buzzy

På bussar får man tid att tänka.. för tänka är fan det enda jag gör när jag åker buss och inte sover (de få gångerna det händer)..

Idag var det på en nära vän och mig själv.. vår relation, liksom (fjortis.se)..
Kom in på det när jag började tänka på vad som varit bäst och sämst inom olika områden det snart gångna året, men mer om det sen.. detta inlägg ska väl innehålla en hel del.

Vår relation har förändrats en del. Kan inte riktigt säga vad det är som förändrar den hela tiden, men just nu känns den cp. cp... hur?? dunno.. konstig. onaturlig. inte lika lätt som den varit förr.. känner tom. att jag inte riktigt kan prata med henne längre heller, och såfort jag gör något blir jag nästan "rädd" (eh. inte riktigt rätt ord, men någon fattar nog) att hon ska bli sur över det.. konstigt.. kanske jag som gör en för stor grejj av det.. inte vet jag.. men det jag funderar över är just det.. är detta bara inbillning? ska jag bara lägga ner det? eller är det något du vill prata om, du också? är jag störande? borde jag ändra på något? ja, det fattas säkert :P

funderade också mycket på andra saker.. som vad som kommer hända när de är borta.. kommer sakna dem.. lite coolt då jag fan inte kan sakna andra :P speciell människa, det där, eller vad säger ni? ;)

aja.. åter till listan..
det bästa/sämsta?
hur ska man skriva det? aja..

inköpen är ganska lätta att lista upp.. bästa under 2007 var, hands down, min gitarr.. många är timmarna som jag suttit och plinkat fram visor på den.. sämsta? well.. måste fan vara något av alla skit-inköp, men det enda jag kan komma på nu är de där fula och gräsliga jävla skorna jag köpte till skolavslutningen och som ligger och förblir oanvända för all tid framöver.. ngn som vill köpa av mig? NI KAN FÅ 1100:- DISCOUNT!

trevligaste och minst trevliga resa?
trevligaste var nog (räknar faktiskt med rom också nu) en liten resa till Norge som vi fick för oss att göra.. i Mysen hamnade vi till sist, och det var bland det mest avslappnade vi gjort någonsin.. hur skönt som hälst.. å andra sidan var den minst trevliga också rätt emo.. var när jag jobbade och jag och pappa var på väg hem därifrån en gång.. 45 minuters skällande i skallen... orka!? me no like!

nej, denna listan sög.. fråga mig istället vad det är ni vill veta vad det bästa / sämsta var, så ska jag berätta.. har dock en liten fin grejj, men den är inte för allmänhetens öron.. eller ok.. ni ska få den, men inga detaljer (detta låter perverst, men det var det inte.. mycket kläder var på, så no sexy sexy 4 jOO!)

bästa/sämsta stunden 2007:
inte så svårt att bestämma sig för vilka, då den bästa stunden var den bästa någonsin i mitt 20+år långa liv, och den sämsta var lika mycket sämst någonsin.
sämsta var verkligen när jag var så "olyckligt" kär i erika att det gjorde ont.. gjorde då något som jag för evigt kommer ångra.. satte mig ner vid msn och när hon frågade varför jag varit så cp så berättade jag sanningen - att jag inte ville vara med henne någonsin igen.. wow.. så jävla inte bra.. blir ledsen bara av att tänka på det igen.. alla känslor.. blä.. största misstaget någonsin.. största by far. sämsta stunden, by far..

bästa då? handlar också om erika (suprise? nämnde jag inte att jag var kär i henne när detta hände?).. ett par månader innan föregående tillfälle bodde jag ensam i min systers lägenhet. mycket trevligt, och mycket härligt.. vet inte vilken av alla kvällar, men att bara sitta och existera bredvid henne och småprata.. well.. det är svårslaget.. saknar det..

hax.. jaha? det var det, det..
now what?

eh.. minns inte vad mer jag tänkte skriva här.. lite synd, för jag har för mig att det var intressant. aja.. nu ska jag återgå till död-tiden medan jag funderar på om jag ska orka åka in till stan ikväll (och göra vad? störa, så klart ^^ what else do i ever do ^^)

Inga kommentarer: