onsdag 9 januari 2008

Haxx0r!

Sitter just nu här och tuggar på ett ganska gott smakande nikotintuggummi som grannen så snällt gav mig när vi nyss lekte. TACK!
nej då, men det var gott, så whatever..

eh.. imorn börjar jag jobba igen..
uppdaterar denna inatt om jag får lust/ork.. nu ska jag se på CSI, som jag äntligen samlat orken till att ladda ner..
jobb imorn, ja.. fy fan..
och programmering... javisst, du...
och min switchblade som jag måste få färdigt nu.. har fan tagit en hel månad på mig.. gah..
eh.. och allt annat.. ni får fan hjälpa mig med att säga till mig att göra saker! jag är inte redo att ta tag i sånt själv än /:#(

CSI nu.. ciao

-----

ett par timmar senare sitter jag fortfarande här.. borde sova, men kan nog inte..
idag är bara en av DE dagarna.. kan inte förklara det bättre än så..
SÅÅÅ jag kan lika gärna presentera vad jag lyssnar på nuförtiden..

Semisonic - If I Run

Morning comes and morning goes
Now it’s me against the sun
The day goes by and darkness grows
And it’s over before it’s done

Well I know it’ll be alright if I just get on the road
If I run I can free my worried mind
Yeah I know on the day I die I will lose my heavy load
But I wouldn’t want to leave you behind

All my time keeps creeping on
Now I’ve grown into a man
But mr child still wants to run
From the cradle to the van

Keep thinking it’ll be alright if I just get on the road
If I run I can free my worried mind
Keep thinking of the day I die when I lose my heavy load
But I wouldn’t want to leave you behind


mkt bra låt.. antar att jag kommer spela sönder den innan jag hinner säga palsternackssmörgås (orkar inte ens börja säga det..), men det får vara morgondagens problem..

asd.. har inte så mycket annat att tillägga.. asd..
natti?

Inga kommentarer: