tisdag 1 januari 2008

i korthet

Fann mig gåendes på en liten gata bredvid min gamla skola mot torget. när jag kom fram så mötte vi (hade sällskap) turkarna... en fick lust att spruta lite mousserat på en av kort-turks bror, varpå två ur sällskapet drog därifrån.. de där som alltid babblar om hur de VILL se sånt hända och pushar på.. fawkin hypocrits :P
mötte sedan upp dem igen, och jag arbetade med att dra bort letten mot ett hörn av torget.. vägen tillbaka var rofylld med massa svammel, lite sexy från norskan med en pojke vi träffade, samt 2 fall.. trallalalaaaaa.. din vanliga "fyllegång" dvs..
så när vi kom tillbaka var allt ganska drygt.. jag drack själv inget mer, och blabla..
sen drog letten, och då blev allt mega-drygt.. debatterade lite om sängplatser följt av att jag inte orkade mer, så när förslaget gavs så drog jag ^^
lite smålodis som jag är så la jag mig för att sova på mycket underliga ställen som vanligt, men det blev jävligt obekvämt efter ett tag, så runt 8 satte jag mig i bilen för att sova.. hoppade in, låste, fixade sätet, drog huvan över huvudet och somnade..fy faan va skön den bilen kändes efter att ha sovit på knotigt sten-underlag.. asd..
till min stora förvåning vaknade jag dock runt halv 12 av att någon knackade på fönstret. "vafaaan.. orka stå utanför med en kamera riktad mot mig?", tänkte jag och låg kvar.. men efter ungefär en minut så kollade jag ändå upp, och till min ännu större förvåning ser jag en handfull människor som står med chockade miner och tittar in i bilen. "WHATTHAFAKK ARE JOO LOOKING AT??" -.-
så jag kliver ut ur bilen och tant nr.1 (arg och otrevlig jävel) kommer fram och frågar om jag lever, varpå jag bara står där och tittar på henne.. efter ett par sekunder svarar jag dock "eh.. jo, jag vet att jag är seg på morgonen, men vad har hänt?". tant nr.2 (mycket snäll) skakar då min hand och säger "jo vi knackade på rutan men du svarade inte, och du satt där inne för en timma sedan också.. undrade bara om du levde. när du inte reagerade så ringde vi 112". "eh.. tack?! men jag är både vid liv, nykter och ganska frisk..". "jo.. förlåt så mycket.. oj.. här kommer de".. vänder mig om och ser en fucking ambulans med blåljus och skit som stannar till bredvid och rullar ner rutan. "är du M?" (tant nr.1 hade dragit redan) tant nr.2: "ja. falskt alarm. vi trodde han var döende, men han sov bara".. de kollade på mig.. "jaha.. vi borde nog ta dina personuppgifter iaf" och jag jakade..
när allt var klart så åkte de iväg och jag drog till bk och åt frukost..
jag drog mig sedan hemmåt ca. 1300, och tro fan att det första jag får göra är att blåsa i farbror blå's alkoholtest.. grönt..
jahaaaa... intressant..
fortsatte hemmåt och här sitter jag nu. 14h 14min in på 2008..

hur började ditt år?

Inga kommentarer: