tisdag 29 januari 2008

INTERESTING SHIZNIT!

Var inne på ICA Hagahallen idag för att köpa frystejp (don't ask)..
Letade länge.. först runt de vanliga ställena.. bland städskiten, och sedan bland sånt som typ glödlampor och crap. fanns ingenstans.. blää.. så jag gick igenom (så när som på 2 hyllor) hela butiken.. hittade inget.. "vafan är jag blind??" tänkte jag.. frågade en idiot där om de hade och han tog mig dit.. BLAND CHIPSEN!! WTF?! vem fan lägger frystejp runt chips?? gg..

aja..skit samma..

när jag kom fram till kassan och skulle betala så satt det där en ganska hyfsat fin flicka i 20-årsåldern.. blabla.. betalade och gick ut.
men sen skulle jag ju ha lite glödlampor också.. baaah! så jag drog dit igen..
kommer fram till kassan, och fortfarande sitter denna unga kvinna, som nu såg besynnerligt på mig, där..

"hej igen" sa hon
blev lite paff.. vaddå jävla "igen?!" sköt dina egna busnis, och behandla mig som att jag är här för första gången någonsin, tack :P
"hej..."
och sedan det vanliga..

men när jag tagit tillbaka varorna till min hideout visade det sig att 40W var för lite.. down to ica again..
plockade fram mina 60W och kom till kassan..

"eh.. hej igen.." sa JAG den här gången...
"hej.. öh.. många lampor som ska bytas idag..?"
"ja, du var så billig.."
"..." <- kollade lite menande på mig
"öh.. förlåt.. menade inte.. GAH!"
hon börjar gapskratta..undrar om hon någonsin hört ett skämt någon gång O.o
"många komplimanger har jag fått när jag suttit här, men den var nog den sämsta"
"förlåt.. antar att jag sabbade mina chanser nu..?"
"ja faktiskt.. förlåt"
*tar mina glödlampor och börjar backa bakåt*
"eh.. fan.. hej då"
"hej då"

När jag kom ut så berättade jag min lilla historia för pappa. han trodde mig inte..
reason? för att jag aldrig öppnar keften -när han är med- när han pratar med någon (whereever we are)...
undrar om det är så med många andra också.. att de inte tror detta, dvs..

lite konstigt hur jag helt plötsligt slutar vara social mot andra när jag är med någon jag redan känner :P

INTERESTING!

Inga kommentarer: