onsdag 23 januari 2008

vita prickar..

Ofta när jag ligger såhär på kvällen och har gjort allt det vanliga (Läs: klia eksem, äta snor & runka) så börjar jag tänka.. Det är ju aldrig så att jag somnar när jag väl gett mig fan på att jag borde somna, och stängt ner alla program (utom harpan, som tamefan alltid är uppe) osvosv.. Tänka alltså.. På vad?

Jo, idag satt jag just och tänkte på grodor.. Det är sant.. Jag tänkte verkligen på grodor (NEJ! inte sniglarna medan jag runkade! GRODOR!) och deras bakben.. Kom inte fram till något.. Synd..

Började just skriva ner frågor som ska ligga till grund för spelet senare.. Kommer säkert bli en katastrof, men då vet jag iaf att jag inte kan göra en sådan sak.. Någon gång ska vara den "första", right? Undrar vad relevant information kan vara.. Hm.. Måste plugga in det sen också.. Gah..
På tal om plugga så är det något jag borde göra.. bläzor.. Har så mycket jag borde göra nu. Bl.a. köpa in grejjor till min nya "grejj".. Måste ju sätta mitt märke någonstas i världen ^_^
Jahaaa...
And that's about it.. Åter till grodlåren! (och sedan lite fler sniglar ^^)
(P.S. Hon är en hög med aska nu O.o)


----------------


Jaha.. Såhär 3 timmar senare sitter jag här igen.. Vafan?!
Tankarna är fan bäst på nätterna.. Älskar den här tiden (även om den ibland gjort mig massivt emo :P) på dygnet.. bara lugn och ro.. skön säng är det..

När jag, för ca. en timme sedan, började lyssna på en låt så strömmde tankarna mot giftemål.. Ett speciellt sådant också. Ett jag vet kommer komma. Så jag tänkte att jag faktiskt skulle skriva ett tal redan nu (för jag vet vad jag kommer vara tvungen att säga när det väl händer). Blev långt. Kommer säkerligen ta en halvtimme att säga det, men det är det värt. Kan hela utantill nu också (ligger mig så varmt att jag inte behöver läsa igenom det ens en enda gång).
Nej, det är inget tal jag ska hålla för någon av er, och ej heller något jag ska hålla på brölloppet.. Snarare dagen(dagarna) innan.. Undrar hur han/hon kommer reagera.. Ska bli intressant (den som lever och spionerar får se)..

Innan dess hände dock något coolt.. Jag försökte, och lyckades göra mig själv upprörd utan att göra något.. Bara tänka.. Aha! Precis.. Det går.. Och ta det som en komplimang.. En av er (typ 5..) läsare var det jag tänkte på.. Borde fan få ett pris :P

Ska fortsätta natten nu. ciao :P

Inga kommentarer: